17 Mayıs 2010 Pazartesi

Arka/daş.

Bugün sıradan bir pazartesiydi.
Yani. Aslında cümleyi şöyle kurmam daha mantıklı,
"Bugün sıradan bir pazartesi olablirdi. Ama olmadı, bilirsiniz."

Bugünün olaylı olmasından başka bir özelliği daha var çünkü.
Normalde, bir yere giderken yanımda arkadaşım olmasını isterim.
Yanımdan yürümese bile önümde, arkamda, orada bir yerde olduğunu bilmek isterim.

Hiçbir şeyi umursamadan seke seke çıktım sınıftan. Kimseyi umursamayacağıma söz verdim. Hoplaya zıplaya tüm merdivenleri indim. Soranlara "sen de gel" dedim. Şaka lan. Sadece bir kişi sordu. Ama sormasını istediğim kişiydi.
Neyse. Seke seke indik aşağıya oturduk bir merdivene.

Güldük birbirimize. Sonra zil çaldı. Seke seke çıktık sınıfa.

Çünkü, bilirsiniz işte. Arkadaşlar diyorum.
Böyle zamanlarda yanınızda olma gibi işlevleri de vardır.

Hiç yorum yok: