25 Haziran 2010 Cuma

Zaten ne zaman telefonla konuşsam kapatamıyorum.

Bir haftadır alışverişin dibine vurdum genşler. Size fotoğraflarla gelirdim ama, malum. Birden bire moda bloguna çeviririm valla. Yaparım bunu, bilirsiniz.

Bir Mangoyu talan edemedim. Onu da artık bir ara ederim. Uzun bir süre alışveriş yapmayı düşünmüyorum. Zira çok yoruldum bu hafta.
Ha, başka naptım da yoruldum. Yapmadım lan. Sabah 4lere kadar oturup 2de falan kalkıyorum.
Bu yani. Alışveriş dışında hayatımda olan olaylar bunlar.

Film, kitap falan. Ama bu bilgisayardan kalkamıyorum oturunca. En başından okuyup, izlemeliyim.
5 Temmuz'da da İstanbul yolcusuyum hehehehhöhöhihhihihiiehe.
İstanbulda kim var lan. Eğleniriz.

Aklıma gelmişken uzun zamandır hayal de kuramıyorum buralarda. Bir ara oturayım başına.
İşte böyle. İlk defa mutlu yazı yazdım.
Bitiremiyorum yazıyı yalnız.
Her neyse. Bitti sayın siz.

Hiç yorum yok: