17 Eylül 2010 Cuma

Pala Bıyık


Dövme yaptırdım. Nasıl durduğunu deneme amacıyla. Ama nasıl sevdim nasıl sevdim. Yakın zamanda kalıcısını yaptırmayı düşünüyorum bir terslik olmazsa.

Pala Bıyık fan kılab açıcam kendime. Gözünü sevdiğim. Aaeğaeğa bak yaaa. Çok tatlı.

6 yorum:

Mrv. Natural dedi ki...

Onu görcem ben yarın hjsdfksd :D

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

http://www.google.com.tr/images?hl=tr&client=safari&pwst=1&rls=en&q=intellectual%20mustache&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1011&bih=623

gevurlar buna entel bıyığı diyor, çok üzülüyorum lan.

Patates Püresi dedi ki...

oha. resmen yılların palasını alıp intellectual moustache diye kazıklıyorlar. PEEEEEEH.

Patates Püresi dedi ki...

oha. resmen yılların palasını alıp intellectual moustache diye kazıklıyorlar. PEEEEEEH.

Finduilas dedi ki...

oha negzel olmuş.

Patates Püresi dedi ki...

eheee çok teşekkür ederim. çok mutlu oldum. geçici olmasaydı iyiydi. sabah bi kalktım bi gördüm sevindim. unutmuşum. heöe