11 Aralık 2010 Cumartesi

Cuma günü sabah okula giderken o kadar güzel bir kediyle karşılaştım ki. Özünde tekir ama sırtında sarman izleri var. Sarı sarı kırçıllar böyle. Gözleri işte masmavi. Beni arabaya kadar takip etti. Onu bırakıp okula gitmek üzücü geldiği için "bekle beni burda. akşam gelicem olur mu?" dedim ve arabaya bindim. Akşam döndüğümde mutsuzdum. Kafam dağınıktı. Birden, "miiiiv" diyerek yanıma gelen birini duydum. Oydu. Resmen beni beklemişti kapıda. Elimi koklattım önce. Bak, ben iyi biriyim demek için. Bazen insanlara da bunu yapabilmek istiyorum. Ardından kedi sever gibi onları sevebilmek için. Sevdim kediyi. Sonra ben apartman kapısına girene kadar beni takip etti. Ve döndü gitti.

Keşke elimde bir fotoğraf olsaydı. Bir kediden şefkat görmüş gibi hissediyorum kendimi.

Hiç yorum yok: