16 Ocak 2011 Pazar

Confusion.

Benim bu aralar çok sık kafam karışıyor, kafam karışınca canım sıkılıyor, canım sıkılınca film indiriyorum, film indirince de ard arda izliyorum hepsini. Sonra, hollywoodtan fırlamış gibi evin içinde dolaşmaya başlıyorum. Zaten iki günde toplam 3 film izledim. Dün Black Swan bugün de Edward Scissorhands ve Breakfast at Tiffany's. Üçünü de çok sevdim ama en çok Black Swan. İnsanın en kötü düşmanı kendisidir çünkü.

Her neyse ne diyordum, hah. Cuma günü Redd konseri vardı ve gidemedim. Tam gidiyordum ki hayal kırıklığına uğradım. Ertesi gün de geometri kursundan önce konser muhabbetine maruz kaldım. Çok üzülüyorum.

Ayrıca sizin de sesiniz soluğunuz çıkmıyor. Özge'ye kitap önerelim, film önerelim, müzik zevkimizi paylaşalım. Hiiç yok. Hiç.

Gidiyorum ben.

Hiç yorum yok: