26 Haziran 2012 Salı

güzel

İstanbul'a geldim. Üç senede üçüncü gelişim ve bazen geldiğimiz noktaya bakıp hayret ediyorum. Bu günlere gelene kadar yaşanan kopukluklar, olaylar her şey geçmişte kaldı ve sabrın sonunun selamet olduğuna böyle günlerde inanıyorum. Her sene geldiğimde değişik bir olay olurdu. Bir keresinde ablamın kedisinin öldüğü güne denk gelmiştim, bir keresinde tüp bitmişti ve parayı ona harcamak yerine çok başka şekillerde kullanmıştık ve şimdi geldiğimde ablamın kedisi bir gün önce doğum yapmıştı. Beni heyecanlandıracaklarını biliyordum ama bu kadarını da düşünmemiştim. Öyle müthiş bir duygu ki 4 tane gözü kapalı lokumla aynı güne uyanıyorum. Seslerini dinliyorum, bazen kutunun başına oturup saatlerce sıkılmadan izliyorum. "Doğa mucizesi, tanrının hediyesi" gibi klişelerden rahatsız olsam bile doğum hakkında öyle düşünmeden edemiyorum. Yakında size fotoğraflarını atacağım.

İlişkilerle ilgili problemlerim hala devam etse de onları anlatmaktan sıkılıyorum artık ve hayatımda güzel bir şeylerin olduğunu bilmek bana mutluluk veriyor.

İyi geceler.

Hiç yorum yok: