11 Eylül 2012 Salı

yeter ki.

http://fizy.com/#s/1aitcl

Ona hissettiklerim yaşadıklarımın etkisinden başka bir şey değilmiş. Günler geçtikçe, onunla konuşmaya devam ettikçe her şey gözüme çok saçma görünmeye başladı. İlişkimizi sürekli bir başkasıyla olan ilişkime benzetmeye çalıştım ama o muhtemelen bunu saçma buluyordu. Eminim uzaktan izlesem ben de saçma bulurdum.

Güzel olan şey şu, daha net bakabiliyorum olaylara ve kendimi kandırmak zorunda kalmıyorum. Yıllarca kendini kandırmanın mümkün olmadığını insanlara ispatlamaya çalıştıktan sonra bunun başıma gelmesine şaşmıyorum artıık. Bu aralar, reddettiğim ne varsa karşıma çıkıyor ve ben o tuzağa düşüyorum.

Başa dönmek benim için yeni bir şey değil. Uygulayamacağım kararlar almayacak kadar büyüdüm sadece.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

var ya, şu an tam olarak hissettiklerimi yazmışsın.
saçma dediğim şeyler başıma geldi ama, kafayı toplamak net bakabilmek lazım artık.

Özge dedi ki...

ağzımı açmaya korkar oldum artık. aa topal kedi desem dönüşüverecekmiş gibi hissediyorum. ama net olmak lazım artık cidden, haklısın.