8 Mart 2013 Cuma

sevgili margaret

Bak Margaret. Korumacı ruhunu anlıyorum. İnançlarını, toplumun düşüncelerini, o kızın yıllardır çektiklerini, geçmişten kalma korkularını biliyorum.18 yılın gözlem yapmak için iyi bir süre olduğunu düşünüyorum ben Margaret. Gözlerin kararmadan, korkularına yenik düşmeden geçirdiğin yıllarmış gibi geliyor bana. İçimiz ışıldarken sevmeyeceksek ne zaman seveceğiz Margaret?
ve içimiz yanarken sevişmeyeceksek ne zaman sevişeceğiz?
Bak Margaret. Belki de yılların değiştiğini kabul etmelisin. İnsanların daha çok hayal kurduğunu ve bu hayallere ulaşma şansımızın artık daha yüksek olduğunu. Edindiğin korkuların bile seni sen yapanlar olduğunu. -ki sana yemin ederim o korkulara ihtiyacın var-
Demek istediğim, keşke bir yolu olsa da seni bunlardan sıyırsam. Kendimi bunlardan sıyırsam.
Keşke bir mucize olsa da kendimi Vancouver'da bulsam.

Hiç yorum yok: