5 Kasım 2009 Perşembe

"Uzaylı Patates Püresi Post Girerse"

...ÇOK YAKINDA. SİNEMALARDA.
-
Bir kız var şimdi böyle.
Kısa saçlı.

Sevmiyorum onu ben işte.
Mantıklı bence.

Kısa saçlı olduğu için değil ama.
Sevmediğim için.
Elmayı sevdiği için.
Ve bana pis pis baktığı için işte.

Mantıklıymış dimi ?

-

Sonra patates püresi yaptırdım anneme zorla.
Patatesin yanına hem de.
Bence artık patatesi ne kadar çok sevdiğimi biliyorsunuz.
Tüm yaz patates yediğim de düşünülürse eğer.
Evet biliyorsunuz.

-

Püreye aşkımı ilan ettim ben işte.
Ayrı dünyaların ezikleriyiz biz dedi.
Üzüldüm. Aşkım bitmedi ama.

-

Ne zaman rus salatası olsa yeniden tadıyormuş gibi yiyorum.
Tadını unuttuğum tek yiyecek resmen ya.
Her seferinde sıfırdan yiyorum.
2 dkda bile untuyorum tadını yok böyle bir şey.

-
Ben sizin bildiğiniz uzaylı patates pürelerinden değilim.
Zaten kaç tane uzaylı patates püresi tanıyorsunuz ki ?
Hem de çikolata soslu.

-

Sonra ben bu blogu rlden herkes bilsin istemiştim.
Ama vazgeçtim.

Şimdi yalnız kalmak istiyorum.
Püreyle olan aşkımızı tartacağım ve onu kendime aşık edeceğim.

Kısaca söylemek gerekirse,
Dağılın lan!

3 yorum:

kokhucre dedi ki...

valla afiyet olsun.benimkine de bak cikolatakız tavsiyeye ihtiyacım var çünkü 2 kişi takip ediyo!!aha da şu:http://bilbakalmnediycem.blogspot.com/

bi dost dedi ki...

patates göbek yapar balıım:)

Püre dedi ki...

Ah sorma kaymağım. Patatesle hep bu yüzden kavga ediyoruz. Uzlaşamadık bir türlü :D