24 Kasım 2010 Çarşamba

Dün arkadaşlarımla "kıskançlık" yüzünden tartıştıktan sonra, yıllardır nerde hata yaptığımı anladım. Meğersem, insanlar birbirlerini kıskanarak, trip atarak değerlerini kaybettiriyorlarmış. Bir dahaki küskünlükte umursamıyormuşsun onları. Bu, geçen sene ve bu senenin başında yapıp kaybettiğim çoğu şeyin açıklaması. Ama ben yine de tüm suçu üzerime almayı falan düşünmüyorum. Sonuçta, arkadaşlık meseleleri gerçekten karışık.

Düşündüm de, birgün bir duyguyu yok etme şansım olursa o kesinlikle kıskançlık olacak. Aslında her şeyin altında yatan mantık buymuş.

Bütün bunların yanında hayat çok güzel. Mesela, kötü olan şeyler düzeliyor. İsteklerim birbir gerçekleşiyor. Dün çok çok kötü geçtiği, her şey üst üste geldiği için kızdığım ve söylediğim tüm sözleri geri alıyorum bu yüzden.

Bir de kendime not: Sakın her şey çok kötü gittiği için "bundan daha kötüsü başıma gelemez" deme. Emin ol en geç yarım saat sonra geliyor.

Hiç yorum yok: