15 Ocak 2012 Pazar

oporçunıtiiiz.

Kendimi sürekli erteliyorum. İnsanlar ne sunarsa yapıyorum, evet ama kendimi sürekli erteliyorum. Bu hayatta yapmayı istediğim, benim olmasını istediğim o kadar çok şey varken bunları nasıl gerçekleştirebileceğimi bilmiyorum.

Yani, benim karşıma fırsatlar ne zaman çıkmaya başlayacak? Yoksa çıktılar da benim haberim mi yok? Bilmiyorum.

Özge ders çalışsın. Akşam olsun. Biraz köpek sevsin. Uyusun. Sabah kalksın, okula gitsin. Sınava girsin. Sonuca üzülsün veya sevinsin. Eve gelsin. İnternette dolaşsın. Uyusun. Arada belki yemek yesin.

Özge'ye yazık olmaz mı?

Özge artık yeni bir şeyler yapabilsin.

5 yorum:

Sam Scarlet dedi ki...

harekete geç

Özge dedi ki...

tüm umudumu yarışmalara dağıttım. eğer kazanırsam, tüm bu fırsatlar ayağımın dibinde olacak.

Özge dedi ki...

ayrıca çok teşekkür ederim.

pipe dreams dedi ki...

İnsan en kolay kendisini erteliyor. Yapmamak lazım. Gel gör ki, ben de farklı değilim.
Atılacak ilk adım: Neyi gerçekten istediğine karar vermek.
İkinci adım: İstenen şey için ilk atılması gereken adımı belirlemek.
Üçüncü adım: O adım hangi adımsa atmak..
ve diğer adımların takibinde, amaca ulaşmak.

Ne çok iş, değil mi?

Özge dedi ki...

Eminim ikimizin de hepsini yapabilecek gücü var ama işte ilk adım yok mu. O ilk adımı bir aşabilsek.